EK DERS ÜCRETİ KARŞILIĞI ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRME BAŞVURULARI
İlçemizde Eylül ayında ihtiyaç bulunması halinde Personel Genel Müdürlüğünün 05/06/2021 tarih ve 26043924 sayılı yazısına istinaden ek ders karşılığı öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır. Başvurular E-E-Devlet üzerinden yapılacaktır. İlgi yazıya /meb_iys_dosyalar/2021_08/20092854_UCRETLY_OYRETMENLER_YCYN_DUYURU.pdf linkinden ulaşabilirsiniz. Kişinin görevlendirilmesi halinde istenecek evraklar;
-
Başvuru formu ( /meb_iys_dosyalar/2022_08/24112308_24110430_UCRETLY_OYRETMEN_BAYVURU_FORMU_1.docx )
-
Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin fotokopisi
-
KPSS sonuç belgesi
-
Formasyon belgesi
-
Özel Eğitim Öğretmenliğinde görevlendirilenler için özel eğitim sertifikası
-
Sabıka kaydı (e-Devlet çıktısı kabul edilir.)
-
Nüfus Cüzdanı fotokopisi.
-
Sağlık Raporu ( ''Kronik rahatsızlığı yoktur'' ibaresi bulunmalıdır.)
-
Ordu-Kabataş Şubesi Ziraat Bankasından Hesap Cüzdanı Fotokopisi
-
GÖREVLENDİRMELERİN YAPILMASINA DAİR ESASLAR
1.Görevlendirmeler kurum amirinin yetkisi ile başlatılır.
2. Müdürlüğümüze bağlı okul ve kurumların belirttikleri ihtiyaçlara göre görevlendirmeler yapılacaktır.
3. Evraklarını tamamlayan adayların görevlendirme onayı alınacak, aday ile Kurumumuz arasındaki sözleşme metninin imzalanması ve SGK girişi yapılmasının ardından okul/kurumdaki görevine başlatılması sağlanacaktır.